tirsdag 4. juli 2017

Garnbutikk.


Butikken lever og blomstrer. 
I mars 2017 pakket jeg og gode hjelpere ned både hyller og garn og flyttet inn i større lokaler. 
Og her i Vålerveien 88 i Moss har jeg og butikken det veldig bra!

Nye varer kommer stadig på plass...
Sortimentet utvides sakte men sikkert. Det er fremdeles Dropsgarn jeg har aller best utvalg i og det vil jeg fortsette med. Her kommer det kunder fra både nærområder og stadig er det noen som forteller at de kommer langveis fra.

I tillegg har jeg etterhvert et greit utvalg av Sterk fra Du store alpakka og herlige Kauni, både flerfarget og ensfarget. Opal kommer til å komme inn med flere typer sokkegarn. 
Ellers er det pinner, knapper, såper fra Yager & May, håndsydde kjoler, vesker mm fra Torils friminutt. Dreide treboller osv fra Vår kreative verden...

Strikkekafeer, strikkelunsjer, garnfarging, strikkekurs...er bare noen av aktivitetene i butikken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar