fredag 28. september 2012

Give away i bloggen min.


Har sittet og bladd litt i bloggen de siste dagene og plutselig fant jeg ut at jeg faktisk har blogget i 5 år!- straks....
Ikke like aktiv hele tide, men oppdateringer har det vært med jevne mellomrom alle disse årene.
10.10.2007 la jeg ut første forsiktige innlegg og jeg husker at det var veldig skummelt.
Blogger hadde jeg lest en stund, men tenk å ha sin egen minnebok på nettet og attpå til dele den med andre.
Nå synes jeg ikke det er det minste skummelt mer.
Vi blitt mange som blogger om alt mellom himmel og jord.
Jeg fortsetter og blogge om mine hobbyer, bilder fra turer og litt om hva som skjer i hverdagen min.
Og det har jeg tenkt å fortsette med, for jeg trives med å blogge. Trives med å gå på bloggbesøk hos andre. Bli inspirert og kansje inspirere andre.

Derfor feirer jeg min 5 års dag som blogger og gir bort 5 nøster Alpaca fra Drops!
Trekning på dagen 10.10.12.
Vil du være med, ta et lodd eller flere!



1 lodd.  Legg igjen en hyggelig  kommentar.

2 lodd.  Link til meg på din blogg .( bruk  bildet over).

3 lodd.  Bli følger av bloggen min .( Er du allerede følger, gi bare beskjed om det i kommentarfeltet!)

Lykke til!!

54 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg prøver lykken med 4 lodd :-) God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  2. Gratulerer med "femårsdagen"! :)

    Tar gjerne et lodd jeg også. Blogging er gøy! Har holdt på siden 2004 jeg, veldig rart å lese de første innleggene mine nå. *fnis*

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Vil bestemt gerne prøve lykken med 4 lodder (er allerede fast læser)

    SvarSlett
  4. Tillykke med 5 års jubilæumet :-). Sikke en fin give away.
    Din beskrivelse af de første indlæg er sjovt. Jeg syntes også, det var vældig specielt at skrive til .... ja til hvem. Hvem læser med? Det tænker jeg ikke så meget på mere.
    Jeg er fast læser hos dig :-O.
    God weekend
    ´Vender tilbage med endnu en kommentar, når jeg har linket til dig. Bliver nok først i næste uge.

    SvarSlett
  5. Eg e med! Gratulera med blogging i 5 år. Fortsett i 5 år til du.

    SvarSlett
  6. Gratulerer med jubileet! Jeg synes du har en flott blogg som jeg har fulgt lenge- du er til stor inspirasjon- fortsett sånn :)
    2 lodd på meg da :)

    SvarSlett
  7. Grattis till dina fem år som bloggare. Jag vill gärna vara med och fira hos dej och hoppas på tur att vinna fint garn hos dej. Jag tar 3 lotter och håller tummarna.
    Ser att du börjat på vävkursen nu. Skoj.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 5 års jubileet.
    Jeg vil gjerne være med på din give away og tar 3 lodd.
    Jeg har kost meg i bloggen din en god stund nå og
    WOW så mye flott du lager.
    Ble så inspirert at jeg la deg til i blogglisten min også jeg:)
    Lykke til:))

    SvarSlett
  9. Gratulerer!!
    2 lodd til meg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  10. Følger & Kommentar ;)

    Fin blogg du har og Tynn Alpakka er alltid kjærkomment hehe

    KOS deg og ha ei herlige helg ;)

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  11. Glemte jo å si GRATULERER!!! ;))

    SvarSlett
  12. En kjempefin blogg jeg har lest i 5 år. Jeg tar 2 lodd.

    SvarSlett
  13. Grattis m 5 år! Akkurat begynt å lese bloggen din, du er på favorittene jeg kikker innom hver uke. ;-)

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 5 år! :) Kjempefin blogg :)

    Har plukket max med lodd jeg :)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 5 år som blogger :-) Hvis det er lov at være med når man er fra Danmark vil jeg gerne deltage med 2 lodder....kommentar + fast læser :-)

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med, 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  17. Jeg tar to lodd :) Fin premie!

    SvarSlett
  18. Så fin blogg du har :) Gratulerer med 5 år som blogger!!
    Jeg tar to lodd.

    Lithe

    SvarSlett
  19. Gratulerer med jubilèet! Er ganske ny i strikkeuniverset, så det er inspirerende med blogger som din! :)
    Hilsen Tone

    SvarSlett
  20. Følger og kommentar på meg da :P
    Har fulgt med bloggen din litt iblant så jeg får gjøre det offesielt nå.
    Gratulerer med 5 år! Du er bare ett år forran meg! =D

    SvarSlett
  21. Jeg tar 2 lodd følger og kommentar. Gratulerer med jubileet:)

    SvarSlett
  22. 5 år ... grattis med dagen !!! Tar ett lodd jeg ... god helg :-)

    SvarSlett
  23. 5 år ... grattis med dagen !!! Tar ett lodd jeg ... god helg :-)

    SvarSlett
  24. Fin-fin premie! Jeg tar ett lodd og gratulerer med jubileet!

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg har lagt meg til som følger av bloggen din også, så da blir det vel et lodd til!

      Slett
  25. Gratulerer med 5 år! Jeg tar to lodd jeg. Elsker dette garnet så håper jeg vinner!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 5 års blogging :) Dette blir eg gjerne med på. Eg legg meg til som følgar, så då blir det vel 2 lodd på meg. God helg.

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye! 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  28. Så koselig med give-away :) 5 år er lenge, gratulerer så mye :)
    Jeg prøver meg med fire lodd (fast leser av bloggen)
    Ha en fin helg videre!
    -Martine

    SvarSlett
  29. Hei,gratulerer med jubileet.Koselig blogg du har.
    Jeg tar ett lodd.(jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  30. Gratulerer :O)
    2 Lodd för meg (läsare og komment).

    SvarSlett
  31. Gratulerer, flott blogg. Ett lodd her:-) mvh Marit

    SvarSlett
  32. Gratulerer med jubileum !
    Jeg tar gjerne lodd :)
    Må også si at du er kreativ med gjenbruk av dorullringen hehe..stilige kort det ble :)

    SvarSlett
  33. Hei,
    Gratulerer!!! Kom tilfeldig over bloggen din og no har eg kosa meg ei stund her.
    Her var mykje kjekt :))) Vil følge deg vidare.
    Eg tek 4 lodd ( for kommentar og følge)
    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  34. Tillykke - jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlett
  35. Hei, kom over bloggen din jeg, gratulerer med jubiléet.. :) Jeg skal ta med meg kaffen rundt i bloggen din og kikke litt.. :)
    Give away er alltid stas, og jeg vil gjerne være med! Jeg tar tre lodd, jeg.. Har lagt meg til som følger, kommentar og så linker jeg på bloggen min.. :)
    Krysser fingrene og håper på flaks.. Garn = lykke..
    Ha en fin dag!
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  36. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  37. Hei!
    Jeg er med, flott premie!
    Jeg følger deg allerede.
    Og jeg linker til deg. 3 lodd!

    SvarSlett
  38. Hej igen.
    Så fik jeg også lavet et lille indlæg på bloggen om din Give Away og snupper derfor et lod mere :-).

    SvarSlett
  39. Heisann!,- og gratulerer så masse med 5 år ;-)
    Alltid like spennende og kjempekoselig å lese bloggen din, du er til stor inspirasjon for meg! 1stk lodd til meg, og tenk hvor mye deilig det kan bli til mine skjønne små barnebarn...;-)
    Fin dag og klem.
    Hildegunn

    SvarSlett
  40. Hej
    Er ny på din blog, men den er fin, jeg følger dig nu
    Hilsen Birgith

    SvarSlett
  41. Oppdager stadig nye koselige blogger. Flott premie i din Give Away. nå krysser jeg alt jeg har og tar 2 lodder.
    klem

    SvarSlett
  42. Hei:)
    Så flott premie!
    Jeg blir gjerne med på giveaway hos deg:))
    4lodder,kommentar og følger:)

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 5 års blogging! En oppdager stadig nye blogger, og her var det mye fint!
    Det hadde vært supert å vinne garn, så jeg tar 4 lodd ( kommentar + følger)

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 5 år som blogger! 1 lodd til meg - må si at jeg er temmelig uerfaren...

    SvarSlett
  45. Grstulerer med bloggbursdag! S morro med giveaway. Ønsker deg enn fin helg.

    SvarSlett
  46. Gratulerer!
    4 lodd på meg:), kommentar og følger
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  47. Gratulerer!
    Følger og kommentar.
    Alltid moro med give-away:)

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 5 årsjubileumet.
    Her satser vi på full pott :-) Kommenterer-følger-linker.

    Ønsker deg en flott helg! Klem

    SvarSlett
  49. Gratulerer med jubileet. Tar to lodd jeg. Følger og kommentar

    SvarSlett
  50. Hei! Fant blogggen din via en annen, og da vil jeg jo bli med på feiringa di. Gratulerer med fem år som blogger! Jeg har bare holdt på vel et år. Jeg legger meg til som følger med det samme. Skal bli artig å følge deg også.

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  51. Åååå...GRATTIS, här hittade jag en ny intressant blogg!
    Jag älskar att sticka, men målningen går före,
    men stickar så fort tiden räcker till!
    Två lotter TACK :O)
    Lägger mig som följare!
    Ps. Jag har också lotteri ;)
    Hälsn. från österbotten i finland

    SvarSlett
  52. Hei du! Gratulerer med 5-årsdagen din som blogger!!
    I siste liten for å delta skjønner jeg - men dog :)))
    Kjempekoselig blogg du har, og du viser frem mye, mye fint. Et herlig første barnebarn også!! Gratulerer masse <3 De er desserten vår i livet <3
    Uglevottene likte jeg spesielt godt ;) og har de på pinnene nå, men det vet du jo...hehe...
    Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din også, så da håper jeg på 2 stk lodd hos deg :)
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett